Pinterest Youtube Twitter Facebook Instagram Close Search Arrow Profile Profile colis-soigne Marker
  • Welke betalingsmiddelen worden geaccepteerd voor de bestellingen op de Bonne Maman-website?

    U kunt uw bestellingen met Bancontact of via creditcard (Visa, Mastercard) betalen.

     

     

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Uw bestelling wordt door ons met de grootste zorg voorbereid. Zodra uw pakket wordt verzonden krijgt u van ons een e-mail ter bevestiging daarvan. Die mail bevat een trackingnummer dat u kunt gebruiken om uw zending te volgen. U kunt u ook op ieder moment aanmelden in uw klantenaccount en dan eerst op ‘Mijn account’ en vervolgens op ‘Mijn bestelling’ klikken.

  • Wil je je bestelling wijzigen of annuleren?

    Helaas kunnen wij reeds uitgevoerde orders niet meer wijzigen of annuleren. Om een ​​zo kort mogelijke verwerkingstijd te garanderen, maken wij de bestellingen direct klaar voor verzending. Bij verkeerde bestellingen geldt de wettelijke retourtermijn. Stuur ons in dat geval de bestelling samen met het ingevulde en ondertekende retourformulier voor een terugbetaling binnen 14 dagen.

  • Waar vind ik een overzicht van mijn bestellingen?

    Ga hiervoor naar het gedeelte ‘Mijn account’ en klik in het gedeelte ‘Mijn bestellingen’.

  • Welke verzendkosten en levertijden hanteren jullie?

    Bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen tussen twee verzendmethoden:

    Colissimo-afhaalpunten:

    Levering van de zending op vertoon van een identiteitskaart en een handtekening.

    Levertijd: 5-7 werkdagen na verzending.

    Prijs: € 8,95

    Gratis verzending vanaf een aankoopwaarde van € 45.

    Levering alleen in Nederland

    Colissimo-thuisbezorging:

    Kleinere items kunnen in de brievenbus worden gestoken.

    Levertijd: 5-7 werkdagen na verzending.

    Prijs: € 8,95

    Gratis verzending vanaf een aankoopwaarde van € 45.

    Levering alleen in Nederland

     

  • Wilt u uw bestelling naar een ander adres laten sturen ?

    Bij bestelling kunt u een afleveradres opgeven dat afwijkt van het factuuradres.

  • Wilt u dat uw bestelling naar een vriend wordt verzonden ?

    Bij het bestellen kunt u het adres van een vriend als afleveradres invoeren. U hebt ook de mogelijkheid om voor de bevestiging een persoonlijk bericht aan uw bestelling toe te voegen.

  • Wilt u de producten van één bestelling op meerdere adressen laten bezorgen?

    Helaas kan een bestelling maar naar één afleveradres worden verzonden.

  • Is uw levering te laat ?

    Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bijbehorende bevestigingsmail. Dit bevat ook het trackingnummer, dat u kunt gebruiken om de zending te volgen.

    U hebt ook de mogelijkheid om uw bestelling via onze website te volgen. Ga hiervoor naar het gedeelte ‘Mijn account’ en klik op ‘Levering volgen’ onder ‘Bestellingen’.

    Als u nog vragen hebt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via: info@bonne-maman.be.

  • Ontbreekt er een product in uw bestelling?

    Neem dan contact op met onze klantenservice: info@bonne-maman.be.

    Wij zoeken snel een oplossing voor u.

    Als een product niet op voorraad is, wordt u hiervan per e-mail op de hoogte gesteld (via uw klantenaccount op onze website). Controleer uw inbox om er zeker van te zijn dat u geen dergelijk bericht hebt ontvangen.

  • Het product komt niet overeen met de beschrijving of is beschadigd ?

    Neem contact op met onze klantenservice via: info@bonne-maman.be.

  • Wat zijn de termijnen en procedures voor terugbetaling?

    Zodra de verantwoordelijke afdeling uw zending heeft ontvangen, vindt de terugbetaling plaats binnen 14 dagen via de betalingsmethode die voor de bestelling is gebruikt.

    Wij willen u erop wijzen dat de oorspronkelijke verzendkosten ook worden vergoed (als de gehele bestelling wordt geretourneerd) en dat het product volledig en in de originele verpakking aan ons moet worden geretourneerd.

  • Hoe maak ik een account aan?

    U kunt uw klantenaccount aanmaken als onderdeel van een online bestelling of door bovenaan de website op ‘Mijn account’ te klikken.

     

  • Wilt u uw persoonlijke gegevens wijzigen?

    U kunt uw persoonlijke gegevens wijzigen door u aan te melden in uw account en naar het gedeelte ‘Accountgegevens’ te gaan.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik me opnieuw aanmelden in mijn account?

    Wanneer u inlogt, klikt u op de link ‘Wachtwoord vergeten’. U ontvangt per e-mail een nieuw wachtwoord.

  • Ik ben allergisch voor een ingrediënt

    Lees de informatie over de ingrediënten en allergenen voordat je een Bonne Maman-product bestelt.

  • Wilt u Bonne Maman een berichtje sturen?

    Vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar info@bonne-maman.be.

Even geduld...

Ik ontvang graag de Bonne Maman-nieuwsbrief.

Bonne Maman® gebruikt jouw e-mailadres voor commerciële doeleinden (nieuws, informatie, recepten ...). Klik HIER voor informatie over ons beleid inzake persoonsgegevens en over jouw rechten.